logo

انتخاب محل سایدبار

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
hello@youremail.com
+1234567890
startupstudio مقاله های کارآفرینی

فرآیندکاری شتابدهنده

پذیرش

اهمیت دوره پیش شتاب باعث می شود که تمامی تیم‌هایی که خواهان حضور در شتاب‌دهنده هستند را به این دوره پذیرش ‌نمائیم. باور ما این است درک بنیان‌گذاران از استارتاپ خود، کلیدی‌ترین مسئله‌ای است که موفقیت یا شکست استارتاپ را رقم می‌زند؛ از همین رو، خدمات دوره پیش شتاب به نحوی طراحی شده‌اند تا بنیان‌گذاران را به درک کاملی از مدل کسب‌وکار و فرآیندهای آن برسانند. درک این مفاهیم، استارتاپ را قادر می‌سازد سرمایه‌اولیه خود را با آگاهی کامل و هدفمند هزینه نماید. تجربه نشان داده است که موفقیت یک تیم در دوره پیش شتاب و حتی در دوره شتاب، به چهار عامل بستگی دارد.

از همین جهت، در دوره پیش شتاب شتاب‌دهنده سلامت الکترونیکی صرفاً تیم‌هایی پذیرش می‌شوند که تمامی این معیارها را داشته باشند:

  1. تیم اولیه توسط بنیان‌گذاران شکل گرفته باشد (حداقل دو نفر)؛
  2. محصول اولیه ساخته شده باشد (صرفاً ایده نباشد)؛
  3. بازار انتخابی استارتاپ، ظرفیت جذابی داشته باشد (ایده تکراری نباشد)؛
  4. کار کردن روی استارتاپ، اولویت بنیان‌گذاران باشد. (هر بنیان‌گذار حداقل هفته‌ای ۲۰ ساعت در مکان شتاب‌دهنده حضور یابد.)

دوره کشف

شتاب‌دهنده سلامت الکترونیکی مِتاسِل با آگاهی کامل نسبت به چالش های مراحل اولیه استارتاپ‌ها، دوره ای با عنوان «کشف» را طراحی نموده است که به استارتاپ کمک می کند تا به درک درستی از فرآیندهای خود برسند و مسیر رسیدن به سرمایه‌گذار را آغاز نمایند. این دوره دو هفته ای کاملاً رایگان است و شتاب‌دهنده در این مرحله به کمک خدمات خود، به استارتاپ‌ها کمک می‌کند تا از یک طرف، زمان و هزینه‌های راه‌اندازی کسب‌وکار را کاهش و از طرف دیگر، احتمال موفقیت خود را افزایش دهند؛ در همین حین، شتاب‌دهنده نیز به این درک می‌رسد که کدام استارتاپ‌ها صلاحیت لازم برای سرمایه‌گذاری در دوره شتاب را دارا هستند.

دوره پیش شتاب

دوره دو تا سه ماهه پیش شتاب کاملاً رایگان است و شتاب‌دهنده در این مرحله به کمک خدمات خود، به استارتاپ‌ها کمک می‌کند تا از یک طرف، زمان و هزینه‌های راه‌اندازی کسب‌وکار را کاهش و از طرف دیگر، احتمال موفقیت خود را افزایش دهند؛ در همین حین، شتاب‌دهنده نیز به این درک می‌رسد که کدام استارتاپ‌ها صلاحیت لازم برای سرمایه‌گذاری در دوره شتاب را دارا هستند.

  1.  فضای اشتراک کاری و اینترنت
  2. کارگاه‌های آموزشی تخصصی راه‌اندازی استارتاپ
  3. جلسات تبادل تجربه با بنیان‌گذاران استارتاپ‌های موفق
  4. بهره‌گیری از شبکه ارتباطی تاثیرگذار شتاب‌دهنده برای پیشبرد اهداف استارتاپ
  5. پشتیبانی مدیر شتابدهی شتابدهنده در طول دوره

دوره شتاب

دوره شتاب دوره ای ۴ تا ۶ ماهه است که فرصتی برای استارت آپ ها فراهم خواهد ساخت تا بتوانند کسب و کار خود را بالغ تر کنند و برای جذب سرمایه گذار آماده شوند. در این دوره علاوه بر خدمات آموزشی و فضای اشتراک کاری به هرتیم یک منتور متناسب با کسب وکار خود اختصاص خواهدیافت. هم چنین اعتباری تا سقف ۴۰ میلیون تومانی، براساس گام های برنامه عملیاتی خود (اکشن پلن) تهیه شده در دوره پیش شتاب، به تیمها داده خواهدشد.

investor سرمایه گذار

جذب سرمایه

با نزدیک شدن به انتهای چرخۀ شتابدهی این شتابدهنده، استارتاپ‌های موفق خروج یافته از این مرکز، آمادۀ جذب سرمایه و ورود به مرحلۀ تجاری اند؛ از همین رو، در قالب رویدادی با عنوان «روز برآیند»، با هدف تلاش برای جذب سرمایه، به معرفی کسب‌وکار خود در برابر دیدگان سرمایه‌گذاران خواهند پرداخت.