logo

انتخاب محل سایدبار

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
hello@youremail.com
+1234567890
Access channels

چگونه “کانال های دسترسی به مشتریان” را در بوم ناب شناسایی کنیم؟

برای ارائه محصول یا خدمت به مشتریانی که شناسایی کرده‌اید. چند کانال قابل‌ درک انتخاب کنید. مصرف‌کنندگان چطور با برند شما در تماس خواهند بود؟

از کجا در مورد شرکت شما اطلاع کسب خواهند کرد؟

از طریق رسانه‌های اجتماعی؟

کدام رسانه ها؟

از طریق تبلیغات؟

پیام های تبلیغاتی کجا ارسال خواهند شد؟

کانال‌هایی که برای برقراری ارتباط با مصرف‌کنندگان ایجاد می‌شوند، اصطلاحا “نقاط تماس مشتریان با سازمان” نامیده می‌َشوند، یعنی نقاط یا مکان‌هایی که کاربران با برند شما مواجه می‌شوند. شناسایی مسیرهای مصرف‌کنندگان خیلی مهم است. شما می‌خواهید مطمئن شوید که کاربران بالقوه در دام پیشنهادات شما می‌افتند. آیا از خدمات شما راضی هستند؟

مشتریان در سه دوره‌ی زمانی با شرکت شما در تماس خواهند بود. در هر یک از این دوره‌ها روش‌های زیادی برای مواجهه‌ی کاربران با شما وجود خواهد داشت:

Access channels

قبل از خرید:

  • آگهی های تبلیغاتی در رسانه های مختلف
  • پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی
  • تبلیغات دهان‌به‌دهان

Access channels

در طول خرید:

  • وب‌سایت اصلی شرکت
  • گفتگو با اعضای تیم یا فروشندگان
  • کاتالوگ‌ها

Access channels

بعد از خرید:

  • پیام‌‌های تشکر
  • ایمیل کردن آپدیت‌ها در مورد ویژگی‌ها یا محصولات جدید
  • نظرسنجی برای دریافت بازخورد مشتریان

Access channels

مراقب باشید! 

موارد فوق به این خاطر مطرح شدند که در مورد کانال‌های احتمالی، جرقه‌هایی در ذهن شما ایجاد کنند،‌ با این حال وقتی این بخش را پر می‌کنید موارد خاص را مطرح کنید. سایت‌های خاص رسانه‌های اجتماعی کدام‌ها هستند؟ کدام رویدادها؟

Access channels

منبع : http://www.modirinfo.com/content

فاطمه Akar
بدون نظر

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت