logo

انتخاب محل سایدبار

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
hello@youremail.com
+1234567890
Access channels

چگونه “کانال های دسترسی به مشتریان” را در بوم ناب شناسایی کنیم؟

برای ارائه محصول یا خدمت به مشتريانی كه شناسايي كرده‌ايد. چند كانال قابل‌ درك انتخاب كنيد. مصرف‌كنندگان چطور با برند شما در تماس خواهند بود؟

از كجا در مورد شركت شما اطلاع كسب خواهند كرد؟

از طريق رسانه‌هاي اجتماعي؟

كدام رسانه ها؟

از طريق تبليغات؟

پیام های تبليغاتی كجا ارسال خواهند شد؟

كانال‌هايي كه براي برقراري ارتباط با مصرف‌كنندگان ايجاد مي‌شوند، اصطلاحا “نقاط تماس مشتريان با سازمان” ناميده مي‌َشوند، يعني نقاط يا مكان‌هايي كه كاربران با برند شما مواجه مي‌شوند. شناسايي مسيرهاي مصرف‌كنندگان خيلي مهم است. شما مي‌خواهيد مطمئن شويد كه كاربران بالقوه در دام پيشنهادات شما مي‌افتند. آیا از خدمات شما راضي هستند؟

مشتريان در سه دوره‌ي زماني با شركت شما در تماس خواهند بود. در هر يك از اين دوره‌ها روش‌هاي زيادي براي مواجهه‌ي كاربران با شما وجود خواهد داشت:

Access channels

قبل از خريد:

  • آگهی های تبليغاتی در رسانه های مختلف
  • پلتفرم‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي
  • تبليغات دهان‌به‌دهان

Access channels

در طول خريد:

  • وب‌سايت اصلي شرکت
  • گفتگو با اعضاي تيم يا فروشندگان
  • كاتالوگ‌ها

Access channels

بعد از خريد:

  • پيام‌‌هاي تشكر
  • ايميل كردن آپديت‌ها در مورد ويژگي‌ها يا محصولات جديد
  • نظرسنجي براي دريافت بازخورد مشتريان

Access channels

مراقب باشيد! 

موارد فوق به اين خاطر مطرح شدند كه در مورد كانال‌هاي احتمالي، جرقه‌هايي در ذهن شما ايجاد كنند،‌ با اين حال وقتي اين بخش را پر مي‌كنيد موارد خاص را مطرح كنيد. سايت‌هاي خاص رسانه‌هاي اجتماعي كدام‌ها هستند؟ كدام رويدادها؟

Access channels

منبع : http://www.modirinfo.com/content

فاطمه Akar
No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website