logo

انتخاب محل سایدبار

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
hello@youremail.com
+1234567890
Benefits

منفعت سازها در بوم ارزش پیشنهادی

منفعت سازها توصیف می کنند که چگونه محصولات و خدماتتان برای مشتری منفعت ایجاد می کند. در واقع به طور صریح نشان می دهد که قصد دارید چگونه نتایج و فایده هایی ایجاد کنید که مشتریان انتظار یا آرزویش را دارند و یا از دیدنش شگفت زده خواهند شد. این نتایج و فایده ها شامل مطلوبیت کارکردی، منفعت های اجتماعی، احساسات مثبت و صرفه جویی در هزینه هاست .
نیازی نیست منفعت سازها به تمام منفعت های شناسایی شده در پروفایل مشتری بپردازند. بر آنهایی که برای مشتریان اولویت دارند و برجایی که محصولات و خدمات می تواند تفاوت ایجاد کنند، تمرکز کنید .
فهرست سوالات محرک زیر به شما کمک می کند تا به راه هایی فکر کنید که محصولات و خدمات شما می تواند در به دست آوردن نتایج و فایده های خواسته شده، مورد انتظار، مطلوب و غیر منتظره به مشتریانتان کمک کند .

Benefits

از خود بپرسید: آیا محصولات و خدمات شما می تواند ….

• باعث ایجاد صرفه جویی شود و مشتریانتان را خشنود کند ؟ در قالب زمان ، پول و تلاش .
• باعث ایجاد نتایجی شود که مشتریانتان انتظار دارند یا از انتظارات آنها نیز فراتر رود؟ از طریق پیشنهاد سطوح بالاتر کیفیت ، مقدار بیشتر یا کمتر از چیزی .
• بهتر از ارزش های پیشنهادی فعلی عمل کند و مشتریانتان را شاد کند؟ بر اساس ویژگی ها، عملکرد یا کیفیتی خاص .
• شغل یا زندگی مشتریانتان را آسان تر کند؟ از طریق قابلیت استفاده بهتر، دسترسی بهتر، خدمات بیشتر یا هزینه مالکیت کمتر.
• باعث ایجاد پیامدهای اجتماعی مثبت شود؟ از طریق خوب به نظر رسیدن مشتریان یا افزایش قدرت یا بهبود جایگاه اجتماعی آنها .
• کار خاصی را انجام دهد که مشتریان به دنبال آن هستند؟ بر حسب طراحی یا ضمانت خوب یا ویژگی های بهتر یا بیشتر .
• رؤیای مشتریان را تحقق بخشد؟ از طریق کمک به آنها در رسیدن به آرزوهایشان یا رهایی از دشواری .
• نتایج مثبتی متناظر با معیارهای مشتری از موفقیت و شکست ایجاد کند؟ در قالب عملکرد بهتر یا هزینه کمتر.
• پذیرش را راحت تر کند؟ از طریق هزینه کمتر، سرمایه گذاری کمتر، ریسک کمتر، کیفیت، عملکرد یا طراحی بهتر.

Benefits

اهمیت

منفعت سازها نیز مانند دردسرکاه ها می توانند نتایج و فایده های کم یا زیادی برای مشتری داشته باشند .
بین منفعت سازهای ضروری و آنهایی که صرفا داشتنشان خوب است تفاوت قائل شوید .

Benefits

منبع : http://www.modirinfo.com/content

فاطمه Akar
بدون نظر

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت