logo

انتخاب محل سایدبار

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
hello@youremail.com
+1234567890

سوالات متداول

Metacell > سوالات متداول

لطفا قبل از برقراری ارتباط با شتابدهنده، سوالات متداول را مطالعه بفرمایید، درصورتی که پاسخ خود را نیافتید با ما تماس بگیرید.
faq

آیا می‌توان بدون ورود به دوره کشف، از فضای کاری شتابدهنده استفاده کرد؟

می‌توانید برای اجارۀ فضای اشتراکی در شتابدهنده از طریق راه های ارتباطی ما اقدام نمایید. بعد از دریافت درخواستتان، با شما تماس خواهیم گرفت و هزینه‌های فضای اشتراک کاری را به اطلاعتان خواهیم رساند.

چه امکاناتی را در اختیار استارتاپ های مستقر در شتابدهنده میدهید؟

علاوه بر مشاوره و منتورینگ و آموزش های کسب و کار ، از فضای کار اشتراکی و اینترنت هم میتوانید استتفاده کنید

آیا می‌توان بدون حضور در شتابدهنده از توصیه‌های شما بهر‌ه‌مند شد؟

بله، شما میتوانید با ورود به این لینک ، درخواست مشاوره داده و از مشاوره منتورهای ما استفاده نمایید

آیا استارتاپ‌های یک‌نفره می‌توانند درخواست پذیرش دهند؟

خیر! یکی از ملاک های شتابدهنده برای پذیرش استارتاپ‌ها در دوره کشف اینست که تعداد اعضای تیم حداقل دو نفر باشد faq

قصد دارم از فضای اشتراک کاری شما استفاده کنم، اما نگران دزدیده شدن ایده ام هستم؟

شتاب‌دهنده متاسل با تمامی کسانی که در محل شتاب‌دهنده مستقرند، پیمان‌نامه عدم افشاء تنظیم می‌نماید تا به لحاظ حقوقی امنیت اطلاعات همه را تضمین نماید. افرادی که در فضای اشتراک کاری ما نیز حضور می‌یابند، مشمول این طرح می‌شوند. از همین رو، جای هیچگونه نگرانی نیست

معیارهای اصلی سرمایه گذاری شتابدهنده چیست ؟

تیم:

ما انتظار داریم کارآفرینان کاملاً متعهد، دارای تیم کامل (متشکل از نیروی فنی، برنامه نویسی، مدیریت کسب و کار و بازاریابی) و دارای بینش و درک تکنیکی و کسب و کار باشند. تخصص آنها در صنعت حوزه خودشان نیز از معیارهای اولیه است. در نهایت ما تیم هایی که به خوبی با هم کار کرده اند را ارزش گذاری می کنیم.

بازار:

اندازه مناسب و با سرعت رشد بالا برای زمینه فعالیت و ارائه خدمات یک تیم، مورد قبول است. به طور مثال، بازار محدود به یک منطقه کوچک در یک شهر ممکن است فرصت رشد کمی داشته باشد.

محصول:

ما روی تیم هایی که نرم افزارهای خلاقانه با پلتفرم وبسایت یا اپلیکیشن موبایل داشته باشند، سرمایه گذاری می کنیم. تکنولوژی باید ابزاری برای ایجاد ارزش از طریق حل یک مشکل با راه حلی کارآمدتر و جدیدتر از راه حل های موجود باشد.

مقیاس پذیری: 

کسب و کار باید پتانسیل خدمت رسانی به تعداد زیادی از کاربران، بدون افزایش چشمگیر در هزینه ها را داشته باشد.

آیا قصد استخدام نیرو دارید؟

نه، ولی تیم های استارتاپی ما نیاز به نیرو دارند